torsdag 6 januari 2011

Härliga Sockar & Vårkänslor

Trettondagen , nu är det slut på helger och vardagen infinner sig, skönt på sätt och vis,
Har börjat träna igen efter en slö period, Var på ett skivstångspass på Friskis och det känns i alla muskler idag,Nu är terminskort inköpt och ska som många andra börja ett rörligare liv så här på det nya året,
Fick lite vårkänslor igår när jag såg dessa vita krusiga primulor, var tvungen att köpa, men idag är det snöoväder här och vår känslorna snöar in igen

Hade turen att vinna dessa härliga sockar hos Bloggen Dagdrömmar, härliga att ta på sig när man varit ute i kylan

De här fina rosorna stod på bordet igår när jag kom hem....


11 kommentarer:

cecilia cavallini sa...

Nice!

Kisses
Cecilia

Unknown sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/... min andra blogg

Det är vår i luften när vårblommorna kommer.
Grattis till din vinst, men blommorna från din man... vad har han gjort? Skojar bara.
Roligt med en man som kommer ihåg att köpa blommor till sin käraste.

Kramar
/Maggan

Country Hill sa...

Idag är det allt lite svårt att få några vårkänslor här vräker snön ner. Grattis till den fina vinsten och så fina blommor vilken rosbukett,
Ha en fin Trettondag!
Kram lena

Irenes tavlor sa...

än är det långt till vår..det bara snöar och snart finns ingen plats kvar att lägga den..med hur som helst så gjode jag som du köpte lite fina blommor igår..
rosorna är ju underbara...vilken man du har o de fina glasen..
kramar

Fågel Blå sa...

Så fiiint! Ha en fin KVäll!
Kram Kathrine

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så underbart med blommor nu för man känner sig lite närmare våren..mysiga sockar du vunnit! Jag fick ett par tovade av en vän idag hon är så gullig!!

Ha en mysig helg!
kram wivi

Loppe sa...

Ønsker bare en trevlig trettonhelg
Kram
Loppe

Fröken Fräken sa...

Man behöver lite krusiga vårblommor nu så att man inte helt tappar tron på att det ska bli vår någon gång.. precis just nu är det en traktor som skottar här utanför... ännu mera snö har kommit alltså.

Maria sa...

Hej!
Åh, jag köpte tulpaner idag och det är världens snöoväder ute, men man gör ju vad man kan för att "våra" till det mitt i vintern...

Jenny sa...

Åh, nice med blommor på bordet...lite avis blir jag allt!
Jättefint med blommorna i muggarna också!
Ha en myslördag, kram Jenny

Lisen sa...

Visst är det skönt att komma igång och träna lite?!
Vilka härliga strumpor du vann - röda som man blir både glad och varm av! Finns det något härligare än blommor i en vas - själv är jag helt galen i tulpaner!!!