lördag 8 januari 2011

"Äntligen" En Öronlappsfåtölj

Har letat länge efter en öronlappsfåtölj till Tv rummet,helst grå, och igår när vi kom till Ikea i ett annat ärende stod den plötsligt där,våran fåtölj, och ingen bil som vi kunde få in den i hade vi med oss, och försäljaren sa att det var en nyhet men bara tillfällig så de skulle inte få fler, tillslut hade vi fått honom att ställa undan den åt oss, Ikea är ju inte så pigga på det, Så idag bar det iväg till det stora varuhuset igen och nu står den där, och jag är jättenöjd, tänk att få sitta där och läsa sina inredningstidningar,


Här är det förberett för dagens lunch som jag bjöd Mor & Far på






och här ska det strax bli en ljuvlig TrattkantarellSoppa till förrätt som Gode vännen Stefan hade med sig på trettondagen, tack för en trevlig kväll




12 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Det var en jättefin fotölj, förstår att ni går omkring och myser över ert köp nu... Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Pia

Ellinor sa...

Oh, vilken fin fåtölj! Grattis! Förstår att du är helnöjd!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram
Ellinor

Gudrun sa...

Vad roligt. Jättefin var den fåtöljen och grått är ju bara så läckert.
Fina dukningar.
Önskar dig en fin kväll.

Anonym sa...

åh vilken skönhet. Härligt när man gör riktigt bra köp:)
Kramar Linda

Snäckskalsdalen. sa...

Attans vilken underbar fåtölj! Varför ska dom inte ha fler av den, jag hade velat ha en också, så fin. Jag ser mig också med en hög tidningar, stor kopp te och ett handarbete.....
Så fina dukningar du gjort!
Agneta kram

Hannis sa...

Hur lyckades du få dom att gå med på det??
Här brukar dom bestämt skaka på huvudet när man frågar!

Den är jättefin!
Vilket mys det kommer att vara i den.

Kram Hannis

Viola sa...

Helt plötsligt dök ditt namn upp för mig...var länge sedan sist så jag ville titta in, härliga kvällsbilder, har faktiskt ett liknande inlägg idag, håller på att planera en bloggträff i vår för Östergötland (bara planeringsstadiet ännu) och då tänkte jag...vart tog Ewa vägen..:) hon måste ju komma med, ha en skön söndag, kramen

bokhyllan sa...

Fin fotölj! Säkert skön att sitta och mysa i och läsa en och annan tidning eller bok.
Trevlig söndag. Kram.

Unknown sa...

Fin fåtölj ni har köpt vi ses tomorrow

Katta sa...

Kul när man hittar det man vill ha då är det bara att slå till. Tycker dina köksstolar ser så bekväma ut och snygga. Kram Katta

Oljekritan sa...

Jättesnygg!!!! Vilken tur Ni hade!! Där kan du mysapysa mycket..Vad roligt att hitta precis det man sökt..grattis..kram Karina

Unknown sa...

Det var en väldigt fin fåtölj. Jag letar också efter en. Vad hette den? Kommer IKEA att lansera den snart tror du?