lördag 13 februari 2010

LOPPISRUNDA & JÄTTEGOD HEMGJORD MUSLI



Idag blev det en loppisrunda med sambon,men dåligt med fynd,det enda jag köpte var det här broderade kuddöverdraget för 20 kr,men det passade väldigt bra i tv rummet tar upp det röda från soffan
Igår gjorde jag muslin som jag hittade receptet på bloggen Mitt stugliv,den måste ni pröva JÄTTEGOD. Gå in på hennes blogg så hittar ni receptet( http://wwwmittstugliv.blogspot.com/ ),den kommer att hamna på morgonfilen ett tag framöver nu


1 kommentar:

Mitt Stugliv sa...

Hej Ewa!
Åh vad härligt att du gillar musslin, själv älskar jag den och är en periodare. Jag hoppas att många provar den för den är verkligen god.
Jag kan inte se mig mätt på dina bilder på dina fårskinn, såååå fina, själv har jag två grå som jag köpt av en kollega vars djur har haft det bästa liv man kan ha haft. Känns rätt.

Ha det fint
KramKram
Lotta