torsdag 11 februari 2010

FÅRSKINN & KUNGSÄNGLILJA

Kunde inte motstå den fina liljan i blomsteraffären idag,ännu ett vårtecken,och när jag ställde den i fönstret istället för lyktan,och fick se de 2 mössen i fårskinn som står där, tittade jag mig runt omkring, jag älskar verkligen grått fårskinn det förekommer på många ställen i vårat hem,kökstolarna är klädda med en gammal päls jag köpte på loppis en gång, tanten jag betala till tyckte det var förskräckligt att jag skulle hem och klippa sönder den,hon tyckte jag skulle använda den istället och i vinter skulle den nog varit varm o skön,Men jag tycker den pryder sin plats bättre på mina 4 stolar

I tv rummet sitter man väldigt skönt i min röda älsklings soffa,på 2 skinn som jag köpt av en kompis,

















2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars tant,,,men pälsen blev nog finare till inredningen än kappa /Annika

pysseliten sa...

åhh soffan ser skön ut och så mycket fint får skinn du har :=)