tisdag 4 juni 2013

Njuter Av Livet

Just nu har jag fullt upp med att leva och njuta av den fantastiska årstiden

Tiden räcker inte till att blogga  Instagram är  betydligt lättare så här års ,man tar en bild och lägger ut
Jag heter EwasGalleri&Hem även på Instagram , om någon vill följa
Lite gräslöksblommor i en gammal karaff på köksbordet är väldigt fint i sin enkelhet tycker jag

En jordgubbsplanta har fått sin plats i en gammal mjölk kruka

Och på lördag  bär det äntligen iväg till Kroatien en vecka, ska bli fantastiskt skönt,Har aldrig varit där förrut
ha en riktigt bra vecka

23 kommentarer:

Marianne sa...

Låter skönt att få åka iväg en vecka.
Visst är det kul med instagram, enkelt och lättsamt:)
Ha de gott i sommarnjutandet!:)

House and Garden by Bia sa...

Tyvärr kan jag inte följa instagram...har varit i Kroatien och det är jätte fräscht där...ni blir säkert nöjda;)
Kram bia

Ninja sa...

Trevlig sommar önskar jag dig.....

Lena sa...

Härliga bilder!
Ha en riktigt skön semester!
Kram Lena

Annas röda stol sa...

Ja det är en härlig tid nu!! Oh vad skönt med en resa, ha det så gott på din tur. Kram Anna

Anonym sa...

Hääärligt & samma här :)
//Natti Natti Kram Annmi

Hjärtruds Stuga sa...

Årets bästa tid är nu tycker jag. Så härligt med sol och värme efter en lång mörk vinter.
Ha en härlig vecka i Kroatien. Ganska många år sedan jag var där men det var ett härligt land att besöka.

Kram Karin

Hannis sa...

Jag älskar forna Jugoslavien!
Har varit på flera platser både i Kroatien och Bosnien.
Första gången var direkt efter kriget. Fantastiskt hur det landet har rest sig.

Hoppas att du får en underbar semester!

mysiga heestrand sa...

Kram och ha en underbar semester. Jag följer gärna dig på Instagram.
Marita i Heestrand

Anneli sa...

Vilka underbara bilder, den översta var ju bara såååå fin.

Då får jag önska dig en fin semestervecka.
Har aldrig varit där men har hört att det ska vara mycket fint och fina bad.

kram till dig,
Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en härlig sommar
kram Rosa

Vardag och flärd sa...

Ja, man kan ha fullt upp med att njuta av livet, blogga kan vi göra en annan gång!
Ha en underbar resa och fortsätt njut av allt!
Kramar Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina rosa blommor på jordgubbsplantan. Och roligt med en resa, har hört att Kroatien är toppen.
Kramar
AnnaMaria

Annes vita rum sa...

Ja, det känns nu som vi får ta vara på sommaren,blogga kan vi göra sen:) Härligt med en vecka i kroatien jag har inte varit där,men ska bli spännande att se vad du tycker.vackert har jag hört! Lägger till dig på Instagram och följer dig gärna..ha det gott...kramizar

Bodil sa...

Fina bilder.
Låter ju underbart med utlands resa.
Kram Bodil.

G:a Affären sa...

En resa känns alltid bra och att komma hemifrån, även om det är en vacker tid här nu. Kroatien låter spännande!
Jordgubbsplantan har fått en annorlunda men härlig plantering.

Önskar er en fin resa! Men först en fin nationaldag!

Kramar
Cia

Avslutat konto sa...

Så skönt att du njuter! Det gör vi med, här på hemmaplan! Vilket väder och vilken skön temperatur!
Instagram förstår jag inte vad det är, jag är ju lite framstegsavvaktande som man kan uttrycka det... hihi...

Kram Linnea

Susann sa...

Skönt att det inte bara är jag som onte "hinner" blogga .
Dina ljusstakar är så fina...dessa har jag fått mkt inspiration av och håller på att leta efter olika ljusstakar i glas.
// Susann

skapa och inreda sa...

Lyckliga dig som ska åka till Kroatien :)
Har själv varit där några gånger, älskar den underbara naturen och det härliga vattnet.
Jag håller med dig om att tiden inte räcker till, jag tycker också att instagram passar mig tidsmässigt lite bättre just nu, jag lägger ner all ledig tid på att sticka små värmande plagg till behövande barn i Rumänien.
Kram
Annika

svart vitt och rött sa...

Så härligt med en vecka i Kroatien!!! Ha det så kul!

Black Iris sa...

Jag håller med dig om att bloggandet läggs åt sidan en del så här års..
Idag fick jag en stund här vid datorn för det är mulet och grått ute men annars vill man allt vara ute så mycket som möjligt..
Ha det så härligt i Kroatien nu..

Kram Maidi

Charlie sa ... sa...

Ja, nu vill man inte missa en minut! Så härligt det är.

Härligt att följa dig på IG!

Njut och koppla av, ha en fin helg

KRAM
Lotta

Min plats i solen sa...

Det är en härlig tid nu Ewa och jag tror nog att det blir mindre av bloggtid för oss alla nu. Och det är nog ganska sunt. Det gäller att njuta allt vad vi kan nu och till hösten när mörkret kommer blir det mer av bloggandet igen.

Ha en fantastiskt fin resa och njut!♥

Kram Lotta