söndag 28 oktober 2012

Roadtrip Nr:2

Idag blev det en liten tripp till på Landet ,verkligen vi var till den fantastiska butiken Country Interiör Scandinavia som ligger på landet utanför Vikingstad ,i en ladugårde har de skapat en fantastisk affär som de har öppet  på en del helger .och Första helgen i december har de Julmarknad Öppet mellan 11-16, Missa inte det      .Njut av bilderna

En härlig blandning mellan gammalt och nytt i lantlig stil






Klockan i fönstret i vitmålat järn ,jättefin ,ska nog få en plats i mitt kök,har en vägg där den skulle passa  .På vägen hem blev det skogen och kom hem med massor av lärkgrenar med kottar på ,roligt att göra en krans av till jul
Ha en riktigt bra vecka

16 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Känns som jag alltid bor på fel ställe när det gäller loppisar och sånt trevligt!
Kram Eva

Charlie sa ... sa...

Å Ewa, det är just sådana butiker som jag älskar! Man blir lycklig när man hittar guldkorn som dessa.

Tack för fina bilder och skön känsla som jag behövde "over here"

kram!
Lotta

Clary sa...

Vilken butik !!! Jag kan tänka mig att julmarknaden blir supermysig ... Ser att det finns mycket vill ha ... i den ladan :-) kram farmorannasarv

Country Hill sa...

Ser ut att vara en fin butik, vilken toppenhelg ni haft.
Ha en fin start på veckan!
Kram Lena

bokhyllan sa...

Oj, vilken butik! Där skulle jag kunnat "hänga" ett bra tag!

Kram

Anonym sa...

Så trevlig tripp du varit ute på. Riktigt mysigt ställe med intressanta föremål.
Där kan jag tänka mig att gå runt länge och bara insupa miljön och njuta av allt vackert.....

Önskar dig en fin inledning på veckan
Ann-Louisekram

Anneli sa...

Där skulle man kunna gå läääänge, kan jag tro...........
Alltid intressant med priser, hur ligger de gamla sakerna till i pris?

Ha en fin dag,
Kram Anneli

Milla sa...

Där är ju helt underbart att vara:) Fick inbjudan men kunde inte fara nu i söndags men var där förra gången de hade öppet. Underbar miljö - underbar inredning! Kram

Lövkojan sa...

Mycket snyggt syntes på bilderna, trevligt utflyksmål förstår jag :)!

Ha en fin vecka, kram Marie-Louise

Linda sa...

Vad kul att du hittade till mig. :)

Vad mycket fint det fanns att köpa till hemmet där.

Ha en bra kväll!
Kram Linda

EM sa...

Så roligt att du kikade in hos mig. Nu ska jag vandra runt i din blogg också.
Vilket härligt ställe du besökte. Massor av fint. Men som du ser så har vi ändrat stil helt sen vi flyttade ut på ön. Det kändes liksom rätt att gå till det mer enkla... men lite har jag allt tagit med från gården. Och den finns kvar ifall vi skulle ångra oss...
kram elsamarianne

Rosa i huset i vitt sa...

Ser ut att finnas mycket fint där .
kram Rosa

Evashusotorp sa...

Vilken HÄRLIG butik, ser sååååå mycket fint där på dina bilder
Ha det bra så här i början på den nya veckan.
KRAM
Eva

Nyanser av vitt sa...

Åh vilken ljuvlig butik. Tänk att få ha en sån :O)
Ha en fin dag. Kommer du till Violans julmarknad i Ö Husby?
Kram Agneta

Marianne sa...

Vilken butik, svårt att slita sig därifrån kan jag tänka mig;)
Mysigt med julmarknad där skulle jag tro!:)
Ha de gott!
Marianne

Life´s Silverlining and I sa...

Älskar såna butiker! Så mysigt att gå där vid jul! Lite annat än de butiker som finns här i Budapest:) kram Nilla