fredag 5 oktober 2012

Rosa Band & FönsterBräda

Köpte Lindex Rosa Band igår ,Jättefint i skinn och hela 50 kr går till BRÖSTCANCERFONDEN

Idag har både jag o S haft en ledig dag ,och faktiskt fått lite gjort både ute och inne ,Äntligen har fönsterbrädet i köket kommit upp ,och på väggen till höger ser ni mitt 20 kr fynd på loppisen förra helgen

Ett litet horn

Var inne hos grannen och vattnade kunde inte låta bli att ta en klasse vindruvor ,De  börjar bli riktigt söta nu

Har plockat bort de sista sommarblommorna idag så nu är det dax att åka o köpa lite höstblommor, Pnterade våra ampeljordgubbar i odlingsbänken inför vintern, de både blommar och bär frukt fortfarande
Ha en riktigt skön helg


16 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Riktigt fint med fönsterbänken! Kul att ha så att man kan sätta lite fina saker där... Jag tror inte att jag hade kunnat motstå vindruvorna heller :-) Fina inköp, både hornet och rosa armbandet. Armbandet går ju till en väldigt bra sak också... Kanon! Ha en riktigt bra helg!

Lyckoslanten sa...

Det där armbandet vill jag också ha. Jag plockade faktiskt några jordgubbar från mina amplar idag också.
Ni har fått till det där i köket!
Ha en skön helg! ♥

Elna sa...

Vackra bilder och visst är armbandet från Lindex fint. Ha en trevlig helg.

Kram

Marianne sa...

Du har så fint!
Ampeljordgubbe gick jag och sneglade lite på i somras när jag var på plantshoppen men köpte ingen.
Kul att den blommar och ger frukt fortfarande:) Men inte mognar det väl nu, eller....?
Ha en härlig helg!
Marianne

Anneli sa...

Oj, vilka härliga bilder.
Armbandet var ju riktigt snyggt, ska jag nog köpa mig ett imorgon.
Bra att så mycket av kostnaden går till en jätteviktig sak.

En fin helg,
Kram Anneli

Avslutat konto sa...

Nämen, jag som trodde jag var den enda med jordgubbar den här tiden på året! hihi..
Du har så fint, det är så kul att se allt! Tack för att du delar med dig!

Kram från Linnea i Solglänta

Vardag och flärd sa...

Självklart med rosa band!
Fina bilder!
Önskar dig en fin helg, vännen!'
Kram Eva

Anonym sa...

Så trevligt att kunna skörda vindruvor...det skulle jag vilja ha!!!
Önskar dig en fin helg
Ann-Louisekram

Milla sa...

Vindruvor är goda. Tänk att jordgubbarna fortfarande bär frukt! Ha en skön helg, kram.

Life´s Silverlining and I sa...

Måste nog köpa mig ett armband jag med:) vindruvor hade vi också tidigare. Gott! Kram Nilla

A House With A View sa...

Jättefint aarmband!!! Och så fint med fönsterbänken!! Fina foton!!

Kraaaaaaam aka

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det armbandet är så fint, bra att dom gör så fina saker och att pengarna går till rosa bandet. Ditt horn är läckert också.
Kramar
AnnaMaria

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Så fina bilder...armbandet känns ju som ett bra köp av flera orsaker !

Kram Anette

Lena - gott för själen sa...

Tack för dina kommentarer hos mig. Nu har jag äntligen tagit mig tid att titta in hos dig. Trevlig blogg du har. Har plöjt några inlägg.

Har sett flera som köpt det där fina armbandet. Ska nog köpa ett bara för sakens skull.

Ha en fin söndagkväll!

Kram Lena

skifferhuset sa...

Oj vilka vindruvor, undra om jag får sådana någon gång! Fint du har det i köket, mysiga gardiner! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Anonym sa...

Vilket underbart armband du har köpt.
Kram Birgitta