måndag 17 oktober 2011

De små Detaljerna som jag gillar...............

 Idag har jag ledig måndag ,skönt. Har städat den yttre delen av hallen och vill visa  den gamla bänken jag har där ,en av mina favoriter
 Den är svart och sliten ,men så fint utskuren
Den är är trasig i skinnet och stoppad med halm ,men den har scharm
              Och med ett fårskinn uppepå blir den perfekt att sitta o knyta skorna på
Och i hörnet och trängs med skohornen står 2 käppar som jag älskar ,visst är han söt hunden

9 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

vad fin bänk och urgullig käpp...kramis semlan

Snäckskalsdalen. sa...

Fin bänk, den har också fårskinn, det är gosigt nu på hösten.
Käppvovven är gullig.
Agneta kram

Sabelhagens Olivlund sa...

Den bänken var verkligen charmig. Jättesnygg! Fin färg.
Kram Maria

Gunilla sa...

Det är viktigt att både se detaljer och helhet!

Fröken Fräken sa...

Underbar bänk! Och trävägg skulle jag gärna ha i min hall också.

Black Iris sa...

Den bänken hade jag gärna adopterat.
Såå fin..

Kram Maidi

becca sa...

Ja visst är det härligt med lediga måndagar, det gäller att njuta!
Vilken fin hall ni har och din bänk är ju bara såå snygg.
Ha en bra dag, kram Rebecca.

Moa sa...

Så snyggt det är i din hall.. och den bänken har ju allt.. förstår att du gillar den *ler*. Ha en bra dag.. Moa

Vintage House sa...

Hej
En mycket vacker bänk förstår att du gillar den...
kul att du vill vara med i min utlottning:)
ha en fin dag
kram
sandra