måndag 10 oktober 2011

Angenäma Små Problem

 Har varit hemma från jobbet idag med ont i kropp och hals
Orkar inte göra så mycket men sitter o funderar på småsaker i köket .Har köpt en list med hängare ca en meter lång ,hade tänkt ha udda kaffekoppar hänga på den,för det är dessa vi använder mest,älskar stig Lindbergs alla gamla mönster,fast jag köper tekopparna,för kaffekopparna är så små, ska vi sätta upp den under överskåpen??


Den här ljuskronan i plåt funderar jag på att hänga i hörnet vid spisen??? ,Sen har vi funderingar på öppna hyllor ,men ska de vara ,vita eller grå??, Över mitt rutiga köksbord har jag hängt kristallkronan jag haft i hallen förrut, hänger den för högt??  Som sagt var angenäma små problem

Den här fina ljuslyktan i betong vann jag som tröstvinst hos http://skifferhuset.blogspot.com/

10 kommentarer:

Anneli sa...

de där kopparna är så fina
kram

Jenny sa...

Så piffigt ;) Det ser jättefint ut!
Kul med småfunderingar om vad som kan bli bra, det är väl bara att prova sig fram ;)
Dina stolar kommer bli jättefina, väntar med spänning på slutresultatet!
Ha en bra fortsättning på veckan, kram Jenny

Black Iris sa...

Det var många funderingar spm säkert tål att tänkas på men du kommer nog på det absolut bästa till slut..

Kram Maidi

Ord & Känsla sa...

Underbara koppar och vad snyggt det blir när du hänger upp alla sedan!
Man får prova sig fram tillsist hittar man var sakerna passar bäst:)
Vilken fin vinst du vunnit!

Kram Helena

Anonym sa...

Brädan blir fin där...Men jag ser inte kristallkronan. /Annika

Charlie sa ... sa...

Söt list o hängare för kopparna!

Det är roligt att testa, fundera, pröva sig fram


Krya på dig!

mysiga heestrand sa...

Det kommer säkert att bli jättefint med kopparna hängande under överskåpen. Mitt råd vad gäller olivträd som skall stå inne på vintern är att de vill ha rätt mycket vatten och stå ljust. Weibull har också en näring till olivträd som heter Rika.
Lycka till och krya på dig
Kram Marita i Heestrand

Mys och hemtrevnad sa...

blev förälskad i din takkrona...såååå himla fin...kramis semlan

Cajsas Faster sa...

Skönt när problemen inte är värre än så. Krya på dig och lycka till med alla beslut!

Marie

Elsa och Helena sa...

Jättefin hängare och roligt med udda koppar att ha framme. Visst är det roligt att fundera och planera för förändringar i hemmet. Ha en skön mysig kväll. KRAM Helena