söndag 26 juni 2011

Härlig Midsommar & Den Gamla JärnSängen Hemma

 Vilka sköna lediga dagar vi haft
Träffat  härliga vänner, ätit god mat  och kopplat av ,och det bästa är att imorgon har jag min lediga måndag ,en extra ledig dag
Igår hämtade vi järnsängen som ska bli en viloplats i uterummet ,med sköna madrasser och mycket fina kuddar
Ska på jakt imorgon efter madrass
Och sen har en amerikansk gungstol hittat hem till oss,den ska jag måla med vit utefärg och ha ute på trädäcket, skönt att sitta på kvällen i o njuta av det fina vädret som jag kommer att få på min semester...(HiHi).För även om det är nya köket som ska in på semestern är det alltid lättare om solen skiner

Denna underbart vackra ,jättestora ros fotade jag hemma hos mor o far idag ,när de bjöd på en god lunch

Ha en riktigt skön vecka med Sol & Värme

6 kommentarer:

Irenes tavlor sa...

visst är det skönt med lediga vardagar lyxit..en järnsäng sov jag i som liten den skulla man haft nu..din kommer säkert att bli jättefin likaså gungstolen..
nu får vi njuta av det varma vädret under några dar dar iallafall.. kram

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar gungstol. En sån skulle jag också vilja ha.
Kram Agneta

Cia40 sa...

Det kommer att bli så fint med järnsängen!:)
Min dotter jagar oxå en att ha som soffsäng på balkongen...:)
Härligt med den fina gungstolen på ditt utedäck!
Min gungstol står redan på altanen, då den fick åka ut denna sommaren, så jag kan gunga lite i solen...hihi

KRAMAR till dig, Cia:)

Snäckskalsdalen. sa...

Fin järnsäng! Hade en en gång, men den är borta, tyvärr....man ska inte slänga så mycket saker....
Agneta kram

Compact Garden sa...

Vilka härliga projekt du har..vila i en gungstol på semester eller efter arbetet är vardagslyx.

Ha en skön dag //Anne

bokhyllan sa...

Järnsängen kommer att bli så fin!
Hade en gungstol en gång i tiden, den var sönder på en av medarna (heter det så?) så den slängdes...


Sommarhälsning till dig! Kram.