måndag 6 september 2010

1 År Som Bloggare & Dax För Min Första Utlottning

Upptäckte igår att det var exakt ett år sedan jag startade min blogg. Så nu ska väl även jag ha en liten utlottning, Tänkte att den här lilla(18x24 cm) tavlan som jag målat i olja skulle vara vinsten .Så om du vill vara med och vinna skriv en kommentar här nedanför och om du vill ha 2 lotter länkar du till tävlingen på din blogg

I helgen blev det mycket gjutet, Äntligen har jag fått till HEJ skylten, den finns med i min bok om betong,och tycker den är så fin, har försökt en gång förut men då misslyckades jag,men den här gången blev den okey, Den ska få pryda min trapp upp till huset så att alla känner sig välkomna, tycker man blir Glad av den, Sen blev det lite fat, rosor,en tårta och en häst




det blev ett ansikte till också men det ser lite snällare ut en det förra



Måste visa att jag fortfarande skördar Jordgubbar till filen, de mognar inte så fort nu men de mognar fortfarande och blommar för fullt




63 kommentarer:

Oljekritan sa...

Yes...jag ville vara med och tävla och glädjas med i din ettårsjubeleumsdag!!! Kul!! Fin tavla!!!! Hoppas jag vinner!!kram Karina

Anonym sa...

Grattis till ett års bloggande! Får lillasyster en lott också? Flitig du varit och gjutit.."Hej" blev ju lyckat till slut. Ansiktet är verkligen annorlunda mot det förra..kul med kontrasterna. Blir det text på hästen? /Annika

Unknown sa...

Grattis!
Till din 1-åriga blogg.
Klart jag vill vara med och försöka vinna den underbara tavlan, håller tummarna.

Det blev 2 lotter, och jag har länkat härifrån http://vindsromantik.blogspot.com/

Vilka fina betongsaker, alla, vad du är duktig!

Ha en underbar vecka
Kramar
/Maggan

Unknown sa...

Hästen blev bra vill ha en likadan.
vi ses imorgon.

Hannis sa...

Jag vill också vara med och har länkat.
En sån fin tavla vill jag inte missa=))

Vad duktig du är på att gjuta!
Gillar betong men har inte provat det själv(det kanske jag redan har sagt tidigare...)
Verkar svårt att få till det.

Ha det så gott!
Kram Hannis

Evashusotorp sa...

Klart jag är med och tävlar!
Hej- skylten är jättefin - så annorlunda.
Kram
Eva

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till din ett års dag! Jag vill gärna vara med och tävla! kramis semlan

pysseliten sa...

det vart ju kanon fin :) Kul !
Den blommiga mattan om jag skulle välja . Och Grattis till 1 år tänk vad tiden går . ha en bra dag !

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis till 1 år och jag vill också vara med på din utlottning.
Kram Anette

Country Hill sa...

Hej Ewa, självklart vill jag vara med i Din fina utlottning. Så vackert Du målar! Jag har redan länkat hos mig, men när jag skulle skriva hur länge utlottningen pågår hittade jag inte det. Vilka läckra saker Du gjutit det har jag aldrig provat, gillar faten.
Ha det gott!
Kram Lena

bokhyllan sa...

Hej. Det finns något till dig inne på min blogg.
Ha en fin tisdag.

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Ewa!

Vill vara med och tävla om den fantastiska tavlan men har stora problem med min blogger, kan inte föra över några bilder eller länka. Anmäler mig när jag fått ordning på eländet.
Vilka fina alster Ewa. Du är kanon!

Ha en fin vecka
KramKram
Lotta

Creative Momone sa...

Hej!
Vilka fina betongarbeten det blev, kul!
Grattis till ettårsjubiléet! Klart man vill vara med, hoppas på tur så att jag vinner din fina tavla.
Marianne

färg o form sa...

GRATTIS!! till ett år som bloggare. Jag vill absolut vara med och tävla, Tack för kommentaren hos mig!!
Må gott//Hanna

Min vrå... sa...

Oja jag vill gärna vara med! Och grattis till 1-års jubileumet!
Självklart vill jag ha två lotter och länkar från min blogg!

Runge form - Karin sa...

Jag vill också vara med och tävlar. Länkar från min blogg också så blir det 2 lotter!

//Krax

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! den skulle jag vilja vinna..
så mycket fint du visar i betong..nu blev jag sugen på lite kladdiga händer..
ha en bra dag
kram wivi

Gudrun sa...

Oj, oj, oj. Så fint man kan vinna!
Klart jag vill vara med.
Jättefin tavla.

Så duktig du är på att få till cementen. Hej stenen var riktigt läcker.
Ha det gott.
Nu skall jag länka till dig, blir klar om en stund.
Kram

Lyckoslanten sa...

Hej! Oj, grattis till ett år och jag hinner väl vara med och tävla om den tavlan! Jag skulle också gärna gå kurs med dig i betonggjutning! Du är jätteskicklig! ♥

Irenes tavlor sa...

klart jag vill vara med och tävla..
på din fina tavla..
hej-skylten blev ju jättebra..
kul när man lyckas..
ha det...

Gunilla sa...

Klart jag vill vara med - tavlan är ju underbar.

Loppe sa...

Tak for dine søde kommentarer.
Grattis med 1 års-bloggen!!

Jeg vil hjertens gerne vinde dit smukke maleri ( tavla) - så jeg linker straks !!!

Ha det rigtigt godt
kram
Loppe

Mina dagar sa...

Grattis! Visst är det kul att blogga:)
(det trodde inte jag för några månader sedan)
Jag skulle också vilja ta mig tid att gjuta i betong. Du har gjort såååå fina saker!!!!
Nu vill ja GÄRNA vinna tavlan så det så;)
Må så bra!
Eva

Cia40 sa...

Vill absolut vara med och tävla över en av dina FINA tavlor!:)
Den är jättefin!:)
Och dina betongalster är kanonfina, du är en "Hej":are på att göra skyltar...hihi
KRAMAR Cia:)

Unknown sa...

Tack för den fina hästen, vi ses tomorrow. Skönt snart helg.
Sabina

mostermia sa...

Grattis till 1 år och jag vill gärna vara med i utlottningen!
Vad fina dina "gjutarsaker" blev!

Penseldraget sa...

Tusen tack för hälsningen vännen =) och stort grattis till din 1-åring, självklart tar jag chansen att delta i din fina utlottning...länkar med bild. ha en underbar helg
kram pia

Anonym sa...

Hej Ewa! Jag vill också ta chansen o va med i ditt lotteri!
//Mia G

Cathrine sa...

Grattis till ditt år själv har jag precis börjat att blogga och tycker det är jätte roligt. Man kan fördriva timmar med att surfa runt bland jätte mysiga bloggar, det var på så sätt jag hittade din blogg!
jag vill njätte gärna vara med i din tävling jag har länkat från min blogg

Kram Cathrine

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till dina ETT år med blogg.
Klart jag vill vara med och tävla om den fina tavlan.
Länkar med bild i min vänster spalt.
Kramar:)

Pysselfarmor sa...

En sådan fin tavla vill jag gärna vinna!

Pia sa...

En sådan rembrant vill jag vinna!
2 lotter för mig tack!

Kramis!

millandante sa...

Kanonfin tavla!!
Klart jag vill vara med!:)
Kram

Sirpa sa...

Hej!
Grattis till ett års dan!
Jag vill gärna vara med i tävlingen och prova på turen! Länkar till dig från min blogg! 2 lotter!
Har en fin vecka!
Kram Sirpa

ejmis sa...

Jag är gärna med i din tävling =)

Petra Elm sa...

Grattis till 1 år. villgärna vara med och tävla om den otroligt fina tavlan.

Love and be proud sa...

GRATTIS!!!! :)

Jag deltar gärna,en tavla i min smak!!! :) Länkar, såklart!

Välkommen till min utlottning du oxå!

ANNIKA sa...

jag är med och tävlar och hoppas på lyckan...
så jättefina betongsaker.....
gustafsson.57@hotmail.com

Mine Blomster sa...

Hei
Vilken fin blogg. Her var det mye spennende og vakkert!!
Jeg vil gjerne være med i trekningen, selv om jeg akkurat har satt meg som følger... Ja, for jeg kommer gjerne tilbake hit ;O))
Fant deg gjennom GUDRUNS blogg.
Gratulere med 1 år i blogging. Vi er to da... Jeg får kansje ha en utloddning jeg med!!
Ønsker deg en fin dag
Varme hilsner fra
MINE BLOMSTER ;O)

mona sa...

Hej o Grattis till ett år, jag som bara har vita väggar utan konst vill gärna ha något att pryda dem med. mona

House number 15 sa...

Grattis till året!
Vilken fin tavla du har målat och givetvis vill jag också vara med i utlottningen.

Jag tar 2 lotter så ökar mina chanser till att få en fin tavla på min vägg;))

Ha det gott!
Kram C

Anonym sa...

klart jag vill vara med och testa vinna denna vackra tavla och passar även på att gratta till ett års bloggande det är inte illa!!
Kramizar från norr...

Martina sa...

En jättesöt tavla, den hänger jag väldigt gärna upp i mitt hem.
Hälsningar Martina

Anonym sa...

Grattis till ett år! Föll pladask för din fina tavla, är gärna med o tävlar :)
//Lena

Mosterfi sa...

Grattis! Är gärna med i dragningen av din fina tavla! Vilken trevlig blogg du har. Gillar verkligen din lagårdsdörr i hallen...kul idé. Allt gott Sofie

Fia sa...

Tycker tavlan är jättefin och vill gärna vara med i utlottninen :)

Knytt sa...

Hej och stort grattis till 1-årsdagen! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen. Håller tummarna för att din fina tavla skall hitta hem till mig :-)

Stina sa...

Hej!
Vilken tavla (då menar jag att den var super fin!:))
Grattis till ett år med blogg!
Trevlig kväll!!

Cajsas Faster sa...

Grattis till ett år!
Jag är gärna med och tävlar
Hoppas på tur!
Kram Marie

MalinSj sa...

Grattis på 1års-dagen. Vilka fina saker du gör och den fina tavlan vill jag gärna vinna. Länkar till min blogg, 2 lotter.//MalinSj

care69 sa...

Jag är med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/30-sept-vinn-en-tavla.html

Mattias sa...

Hej! Jag vill självklart ha chansen att vinna den grymma tavlan! Tar två lotter och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/30-sept-vinn-en-tavla.html

Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Josefine sa...

Vill gärna vinna tavlan, så tar en lott! fr0stskadad@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Grattis till över ett år med bloggen.
Jag är gärna med och tävlar om den fina tavlan med 2 lotter.
Har även tipsat på min blogg : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/30-sept-vinn-en-tavla-1.html

Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

kikkan sa...

Hej och grattis till ettåringen! Vilket fint pris du har, tar gärna en lott, (och jisses vad fina betongsaker du gjort).
kram.

koltrast5@gmail.com

Felix sa...

Vilken fin tavla du har gjort och lottar ut! Den skulle jag gärna vinna! Vi har många tavlor på väggarna, men det finns alltid plats för en till... Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter.

Felix verkar ha samma matvanor som Tiger. Det är bara torrfoder som duger... Och lite gräddfil då och då. För övrigt skaffar han sin egen mat i sina tassemarker.

Hösthälsningar
Elisabet

Unknown sa...

Åååh,så mycket fint du gör och jag vill självklart vara med och tävla om den vackra tavlan...Ha en härlig dag...Kram/Annelie

Veronica sa...

Vilken fantastiskt fin tavla, jag fastnade för den med en gång. Den vill jag gärna var med och tävla om. Jag länkar från min blogg också.

Veronica sa...

Och grattis till ett år såklart! Det glömde jag att skriva =)

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Vilken vacker tavla!! Tack för att du tipsade mig om din tävling och jättevälkommen till min utlottning.
Vad duktig du är med cementen - jättefina saker.
Jag är gärna med o länkar såklart!
Marie

Rosenvante sa...

Grattis till ett år.
Jag tar en lott

Gerda-Thyra sa...

Jösses, så många som vill vinna tavlan!!!
Jag sällar mig också till den hoppfulla skaran!

ÅB Design sa...

Ohh vad lyxigt!!Jag tar oxå en lott och håller tummen för tur!!hehe =)