lördag 5 juni 2010

Mycket text & Sköna ord idag

Nu är bordet färdigt och på plats, det blev en stroff av Björn Afselius sång som fick pryda kanten,är faktiskt helnöjd, vad lite text & färg kan göra


Kunde inte motstå den här texten när jag såg den på tradera, passar perfekt i vårat hem, där det ständigt är något på gång ,målade en planka vit o satte texten på så kan jag flytta runt den där den passar för dagen


Nu är resväskan som jag började måla för länge sedan klar och har fått sin plats i hallen



7 kommentarer:

Cia40 sa...

Tittar in och njuter av alla fina saker du gjort!:)
Bordet blev ju SÅ fint + allt annat!:)Och allt är ju härliga pysselsaker att inspireras av...:)
Bästa kramen Cia:)

Country Hill sa...

Så snyggt det blev med text och allt. Resväskan hittade verkligen sin plats kul.
ha en fin dag!
Kram Lena

Irenes tavlor sa...

bordet blev jättesnyggt...
pricken över i med texten..
klockskåpet var kul från förra inslaget och resväskan..bra extraförvaring också../Irene

Unknown sa...

Hej Ewa
Bordet blev såå snyggt, texten "super" kunde inte bli bättre.
Vad du är duktig.

Ha en underbar vecka
Kramar
/Maggan

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vad fin resväskan och bordet blev och vilken snygg tegelvägg.
Kram Anette

Anonym sa...

jag bara njuter när jag ser alla fina projekt du tar dig till med. Bordet blev ju underbart,KRAM Ingmarie

Lyckoslanten sa...

Men vilket vackert bord och med den texten! Superfint! Väskan och skylten är också mitt i prick! ♥