söndag 23 maj 2010

Tack Cia För Awarden

har fått en Award av Cia med den jättefina Bloggen Att Inreda Med Rött, Awarden innebar att man skulle visa sin 10 bild på bloggen, och min bildd är en tavla som jag målade förra sommaren på solnedgången vid Kullens fyr efter att ha varit i Skåne , kan ju passa att visa nu igen, när det snart är semester och det bär iväg till Skåne igen men den här gången Österlen
Skickar Awarden vidare till 7 av mina Favoritbloggar
Irenes tavlor
krukmakeri Hemjord
Antik, kuriosa & inredning
Mitt Stugliv
Betongsnäckor och Änglar
Vindsromantik
Vår Sekelskiftesdröm







2 kommentarer:

Unknown sa...

Tack Gulliga Ewa!
Viken åra, jag motager den med varmt hjärta, Tack!

Jag ska ta hem den, med glädje, när mina stora dator är i gång (vi bor på landet, och har problem med bredbandet) så nu använer jag den lilla lilla bärbara, och den är något trög.

Kramar
/Maggan

Irenes tavlor sa...

Hej Ewa,
och tusen tusen tack det var jättegulligt av dig,som du förstår har det varit körigt..med nu ska jag försöka få awarden..
fin tavla också../Irene