tisdag 9 mars 2010

Blev JÄTTEGLAD jag har fått en Award

Blev jätteglad idag när jag kollade min blogg och hade fått en Award från Lotta som har den jättefina bloggen Mitt Stugliv
Här är reglerna för att mottaga denna Award
The sunshine blog award is awwarded to bloggers whose positivity and creat ivity inspire others in the blogworld. The rules for accepting the award are
1. Put the logo in your blog or whitin your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees whith in your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Shave the love link to the person from whom you reciewed this award
Jag skickar denna Award till några bloggare som jag verkligen inspireras och roas av

11 kommentarer:

pysseliten sa...

kul men hoppar över detta är värdelös på hur det funkar tar för lång tid att fixa för mig ,
Men tack en då :)

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Ewa!

Denna är du väl värd med din trevliga och inspirerande blogg.
Alltid lika härligt att kika in hos dej.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Lyckoslanten sa...

Grattis till din fina award! Tack snälla du för att du ger den vidare till mig! Flera bloggare har lämnat över den indirekt och jag kommer att lägga den i min högerspalt!
Ha en skön dag! ~Ann-Lis

Gudrun sa...

Hej Ewa!
Tack för awarden och för att du tänkte på mig.
Kram

Gunilla sa...

Grattis till awarden.
Du är en ny bekantskap för mig hittade hit via Gudrun.
Skall kika runt på din fina blogg och återkommer.

Ha en fin dag
Gunilla

Livskrafter sa...

Men tack fina du...så gla´ jag blir att du tänkte på mig och inspireras av min blogg
kramar i vårsolens glans
Emma

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan !
Va skoj att få kika in hos dig !
Jättefina tavlor du gör !!
Varmt välkommen att titta in hos mig oxå !
Ha en fin dag ! Helen :0)

Anneli sa...

Hej
Tack för den fina & goa :-)
Fin dag till dig Ewa!

Min vrå... sa...

Tack gulliga du för Awarden! Jag blev jätte glad!

Anonym sa...

Fin ny vårinspirerad header. Kul med förändring.,.som vanligt. /Syster

Anonym sa...

Kram och Tack ;)