lördag 20 februari 2010

Antikmässa i Stockholm snöade in...



Skulle ha åkt till Antikmässan i Älvsjö idag, men det var inte att tänka på när man tittade ut i morse Det räckte att ta sig till den lokala loppisen till fots,Där blev det 4 glas som genast blev fyllda med grovt salt och blev ljusstakar, sen köpte jag en "silver"bricka, som jag tänkte ha att gjuta på när vädret tillåter. Och fyndade även 2 påskägg för ett par kronor, får se om man kan få till något fint ägg som Hanna gjort på sin blogg http://hannahsbod.blogspot.com/
Men först tänkte jag passa på att njuta av de 3 tidningarna som ligger olästa på sängen






4 kommentarer:

färg o form sa...

Tjohej!! Vad fiiiina glas du har "loppat" vackra,vackra. Tur att du inte gav dig ut efter vägen, här omkring oss var det 20 olyckor på några timmar....usch.
Trevlig Helg//Hanna

Anonym sa...

Får din syster ligga brevid och bläddra i inredningstidningarna? /Kram Annika

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Ewa!
Lycka, lycka. ja det är verkligen lycka att göra fina fynd. Jag älskar silverbrickor (och mycket annat) man kan göra såå mycket njutbart för ögat med dom. Lycka är också att få slänga upp sina ben, luta sig tillbaka och läsa i underbara tidningar. jag har njutit av dina bilder nu ska du njuta av din dag.
Ha en fin söndag
KramKram
Lotta

Anne sa...

Hej där,
Ja sicket attans väder! Ingen ide´att ens tänka utfykt.
Idag skiner solen hos oss dock.
Hur har du det?
Vilka fynd du gjort. Underbart vackra glas.
Väl mött!
Anne